.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره برداری از نخستین پایگاه امداد و نجات کوهستانی در مازندران
نخستین پایگاه امداد و نجات کوهستانی مازندران با حضور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در آمل بهره برداری شد.

به گزارش شمال نیوز ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در آیین بهره برداری از این پایگاه، راه اندازی پایگاه امداد و نجات کوهستانی را با توجه به حادثه خیز بودن جاده هراز و آمار بالای صعودهای تابستانه و زمستانه کوهنوردان داخلی و خارجی به قله دماوند، یک نیاز ضروری دانست.

وی پایگاه امداد و نجات کوهستان رینه را مرکزی برای توان افزایی در آموزش های تخصصی به داوطلبان عضو سازمان امداد و نجات از سراسر کشور در زمینه های برف و یخ به کوهنوردان اعلام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه سه پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر امسال در استان بهره برداری شد، گفت: شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان گلوگاه در شرق مازندران نیز همزمان با گرامیداشت دهه فجر راه اندازی شد.

اکبری افزود: پایگاه جاده ای امداد و نجات در پلور لاریجان نیز در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و حداقل تا دو هفته آینده تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

وی از راه اندازی 34 پایگاه امداد و نجات جاده ای تاکنون در مازندران خبر داد و گفت: ساخت شعبه های جمعیت هلال احمر در شهرستانهای میاندورد، عباس آباد و سیمرغ در حال اجرا است که سال آینده تکمیل و راه اندازی خواهد شد.

نخستین پایگاه امداد و نجات کوهستانی مازندران که ساختمانی 600 متری و اهدایی مرحوم حاج یوسف امیدوارمقدم است که در فاصله چند کیلومتری قله دماوند با هدف امدادرسانی تخصصی به کوهنوردان و حادثه دیدگان صعود به بام ایران به بهره برداری رسید.

این پایگاه به نام امدادگر شهید علی ملک زاده از شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر راه اندازی شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.